onsdag 23 december 2009

Dan före dan

Idag hade jag tänkt vara produktiv men inga blev det så mycke av det. Visste dock att jag måsta gå upp tidigt för pappas kusin Erik sku komma via med ett "litet paket" åt mig -> summan av kardemumman är att jag nu är en folkmusikskiva rikare o har avgett ett löfte att han får föreslå mig som hans efterträdare i Spelmansförbundets styrelse som representant för Åland. Så från mars blir det antagligen 3 styrelser att hålla koll på. Nåja ska väl gå bra det med.

Sen så har jag tillbringat tid framför datorn o pimpat bloggen lite :)

Så fick jag bråttom för jag hade lovat att städa en bokhylla åt min gammelfaster o damma av den o sortera lite åt henne. Tog sisådär en 2 timmar då man hamnar o kolla i en massa intressanta album emellanåt :P Nå summan av det är en kass med lite böcker o annat + 50e rikare :) När jag ojade mig att det är nog alldeles för mycke så sa Bollan att det är i princip samma sak som hon sku ha varit tvungen att lägga ut om hon sku ha haft dit ngn från kommunen.

Nåja sen har jag ätit middag o nu ska det väl bli pepparkaksbak med syster o julbastu. O sen kanske lite uppesittarkväll i Saltvik.

Arrivederci,
Fi

2 kommentarer:

  1. Najs med rosa och bildkollage! Jasså, kanske de blr uppesittarkväll med Bingolotto? :D

    SvaraRadera
  2. yeees det kändes bra :) näää det blir nog bara glögg typ :P

    SvaraRadera