söndag 20 december 2009

Home sweet home...

... or something... Nå på ett sätt är det skönt o vara hemma; behöver int laga mat o ingen stress till ngnting... Men ändå... Tråkigt...

Idag har jag i princip int gjort ngnting; suttit framför datorn, städat lite o varit ute på promenad med mamma i snön. Vi tajmade promenaden ganska bra för sen började det riktigt ösa ner massor med snö. Tack vare älsklingen min så kan jag åter igen börja spamma er med bilder :) Här kommer bilder från mitt Winter Wonderland:



Min by!



Lotta e ute o spanar!


Det snöar lite!


Våran utegran!

O det här har jag tänkt börja på med under julen rörande studier:


Sen så är det bara fyra böcker kvar för terminen... Hmmm... Nåja klassiker e iaf någorlunda bra :)

Arrivederci,
Fi

4 kommentarer:

  1. Nå kanske int :P den e bara där för korsordets skull, så nördig e ja :)

    SvaraRadera
  2. Gissa om jag kommer o handla nån tanttidning o lösa kryss i innan jag kommit fram med tåget imorgon oxå...Gissar faktiskt på ja, fast jag bestämt mej för motsatsen ;P

    SvaraRadera