tisdag 10 januari 2012

Dagens bästa

Jag märkte att jag igår hade fått tillbaka min garantiavgift för gamla lägenheten! Awesomeness! Det betyder att jag i mellanskillnad mot nya garantin vann 100e :D Bra det, pengar behövs det ju som bekant alltid.

Annars så har dagen mest gått åt till diverse fixande och datanördande (fb och bloggar). Men jag börjar i alla fall få lite ordning i min hörna i sovrummet. Här har jag ett stort skrivbord (egentligen bara Petes gamla bord men anyways), min IKEA-expedit bokhylla som nu inte längre är horisontell utan i vertikalt läge och ny tillskottet Lennart som införskaffades under senaste IKEA besöket*! Lennart passar bra med våra gardiner och han förvarar papper och diverse liknande, mycket behändigt.

Vet inte om det blir och va duktig på studiefronten ännu idag, det får vi se, men ikväll blir det i alla fall zumba zumba igen äntligen. Efterlängtat! Och förhoppningsvis kommer Linn också me, yey!

//Sofi

*Som överlag blev ganska dyrt btw.. Men en massa nyttigheter blev det som ni ska få se bilder av sen nån gång bara jag orkar överföra från kameran och bara allt sku bli iordningställt ordentligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar