söndag 22 januari 2012

Kulinariska upplevelser

Jag har svårt för det här med att ladda upp bilder på vad jag har på mig. Hmm let me rephrase that, jag tycker att sådant beteende är löjligt... Det är okej att ibland fota sina nyinköp och visa upp dem men mer än så skulle jag inte sträcka mig om det inte tjänade ett högre syfte. 

Men när det kommer till mat och dryck har jag kommit på mig själv med att fota och dokumentera det. Det började med mina smoothies men nu fotar jag maten jag lagat stup i kvarten. Vadan detta kan man fråga sig... Svaret är jag vet inte... Här kommer i alla fall lite bilder på ngra av mina senaste skapelser:

Hemlagad pizza är sååå gott! Min halva har tomat, skinka och ananas medan Petes har skinka, rödlök och ananas


Mera smoothies!

Quiche lorraine med sallad uppiffad med äppel till

En smoothie på en burk exotiska frukter + banan blir så mycket godare med en skvätt Passoa. Yummy!

Delish

Pasta Carbonara for one in the making! Förstås supported av ett glas rött :)

//Sofi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar