tisdag 14 augusti 2012

Dag 15 - Mina favoritdagar på året

Hmm nu kom det en svår del av challengen... För det första är frågan väldigt luddig, alltså måste jag själv komma på hur många mina favoritdagar är? Och för det andra är det hursomhelst en svår fråga. Inte vet jag nu om jag har favoritdagar på året. Två av de självklara svaren för många skulle säkert vara "min födelsedag" och "julafton". Jag måste säga att de senaste åren har jag tyckt att det där med min födelsedag är så speciellt. Istället tycker jag mycket bättre om den dag som är min karls födelsedag. Det har på nå sätt blivit roligare att fixa åt nån annan än sig själv :) Och inte heller är julafton en sån stor hit längre eftersom det ofta bara blir kaotiskt och inte tycker jag heller att jag behöver få julklappar.

Så vilka är då mina favoritdagar på året? Jag tycker om nyårsafton fast det är mitt i smällkalla vintern. Jag tycker om att umgås med goda bekanta och vänner och fira in det nya året. Sen som sagt 31.5 då min karl fyller år. Haha blev inte det prima; 31.5 och 31.12^^ Vitsi...

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar