torsdag 30 augusti 2012

Disturbing!

Jag har de senaste kvällarna gått och lagt mig helt skapligt mellan 23-24 och då alltså senast varit i sängen och läsa i alla fall. Detta tycker jag borde göra att jag när jag vaknar borde vara ganska pigg. Men icke! Jag har snoozat tuusen ggr och gott tillbaka till sängen för att sova/vila en stund till. 

Imorse kom jag på orsaken till detta. Jag har nämligen de senaste morgnarna vaknat då väckarklockan ringt, men mitt i en dröm! Detta har gjort att jag först inte fattat att det ringde eftersom jag ha trott att det bara har varit drömmen^^ Mycket störande! 

Tidigare tänkte jag att det var mycket hemskare att vakna av mig själv "för tidigt" men nu är jag inte så säker längre. Det är mycket mer scary att bli väckt mitt i en dröm, huj!

Nå hoppas att det går bättre nu!

Gonatt!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar