måndag 20 augusti 2012

Dag 18 - En sak jag gör varje dag

Hmm det mesta jag gör varje dag är sånt som ni redan kan gissa p.g.a. tidigare inlägg i denna challenge. Vad ska jag komma på som ni kanske inte skulle tänka er? Tricky one!

Jag försökte fråga Pete om det här också men inte kom han heller på nå roligt.

Jag kan inte säga att jag dricker kaffe varje dag, för ni vet ju att jag bara gör det då det typ e kalas. Inte heller dricker jag te precis varje dag heller fast jag nu investerat i en tepress*

Och om jag ska vara ärlig så cyklar jag inte heller varje dag fast jag nog skulle vilja det** Idag fick det bli bilen eftersom jag skulle rouda the remaining stuff som är Otakts från mitt till Gilles samt Oljudet och skinnkompasse-pinnarna till Klosterbacken efter det. Men bra gick det med fast det blev lite svettigt att flänga ur och i en bil som blev ganska het i solskenet.

Kanske jag ändå måst erkänna att let's face it det enda som jag gör varje dag är att vara på fb. Men det stämmer inte riktigt helt med denna helg eftersom jag nog nån dag när vi var på Åland inte alls ägnade nån tid till att sitta framför datorn.

Voi voi vad det kan vara svårt!

//Sofi

*)Nyhet i IKEAs sortiment - ett hett tips!
**) Dock inte på vintern...

1 kommentar: