lördag 22 mars 2014

Dag 40 - En bild på ditt rum

Haha jag hade nästan helt glömt bort att jag endast hade eeen futtig del av den här challangen som har dragged on forever! Men nu är mitt rum ett helt annat och som faktiskt är helt och hållet mitt eget for the time being :) Jag visade ju ren de mest i mitt rum är nyligen men det finns faktiskt en ny feature att dela med mig av. Jag har nämligen fått tillökning i min lilla möbelfamilj i form av ett bord och en stil :) Men inte vilka möbler som helst utan:

Woo utemöbler! Och bordet är helt megastort så det tar upp i princip hela halva utrymmet under sängen

Så nu har jag en helt riktig skrivbordshörna och inte bara en låtsas :) Måste bara inreda den lite mera med stuff från metallbyrå-skåp-thingyn :P

Auf wiederhören!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar