tisdag 18 mars 2014

Working bee

Jag har nu varit på jobbet i över en vecka och hade just börjat få rutinerna på grej innan idag.. Då hade jag först min marketing-introduktion och det gjorde att jag fick bråttom med mina "vanliga" uppgifter. Nu ska jag ännu försöka få inpusslat ännu en sak i de redan ganska så fullproppade dagarna. Men månne inte det ska gå. Ni vet ju att jag jobbar bättre under press :P

Men nog har jag lyckats ha kul här också; tillsammans med mina kollegor och med mina rumskompisar främst. Vi var hemma-hos och ut både på fredagen och lördagen med en del av praktikanterna och på söndagen lagade vi mat och spelade kort med kämppisarna.

Sååå, inte så mycket sömn har jag fått. Men det heter ju att sover man i graven^^

Men nu har jag iaf också lyckats få fixat ett tyskt sim-kort så om nån försöker ringa/messa mig och inte får svar så är det för att mitt finska sim-kort inte är i telefonen... 

Auf wiederhören!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar