onsdag 27 januari 2010

Back to normal

Så var man tillbaka i vardagen igen med tutorials men Mr F får f*n i mig o bestämma sig för hur han ska ha det o int börja ändra mitt i... Men överlevde det gjorde jag :)

Threshold examen på fredag har jag hunnit förtränga tusen ggr ren. Den sku gärna fått vara ett annat datum för jag sku ha vela varit på ÅAS goes The Monkey eftersom jag int ännu varit dit... Men det får vänta den här gången också...

Dessutom har en kär gammal vän i form av min första mobil dykt upp, lika mycket huxflux som den försvann så nu är det den som e i bruk eftersom den int på långa vägar e lika trög o nött som den jag annars har.

Jo o så var det styssebytarsitz med Britannica igårkväll! Suuuper-duper-kul! O så fick vi försäkran att värdinnorna nog kommer att göra ett bra jobb framöver, ljuvlig mockaruta! O så togs det en massa styssebilder som inom ngn framtid kommer upp på hemsidan bara den sku bli färdig :P

O jo, än en gång hata nattfärja! Men jag fick i alla fall med mig 2 flaskor vin o den obligatoriska påsen Malteaser's (stavas det så?!?) åt Fia :)

O abstinensen efter pojken borde kunna botas ikv :) (y)

Arrivederci,
Fi

2 kommentarer:

  1. "Maltesers" läser jag nu av påsen att det så korrekt nog heter. Men jag diggar att du har omfattat det som "tease", speciellt eftersom att när man Googlar namnet kommer det fram "Maltesers. You must be aged 12 or over to enter this site." Fniss.

    SvaraRadera