fredag 15 januari 2010

Ett random inlägg

Här kommer ett rörigt inlägg huller om buller om en del saker som har hänt sen sist. Det får bli en lista i punkt form för att underlätta saken.
  • Det har varit en trevlig vecka med halvsyster här eftersom vi den här gången faktiskt hann umgås lite eftersom jag inte hade så fasligt mycket för mig om kvällarna :)
  • Jag är numera stolt ägare till en röd, liten krabat som simmar, nämligen en kampfisk som fått namnet Hemingway (märks det vad jag studerar eller vaddå? :P). Så nu är jag aldrig ensam hemma :)
  • Kan konstatera än en gång vilken underbar älskling hon har :)
  • O äntligen är 120s sängen från HobbyHall beställd! Nu återstår det bara o se när de behagar leverera den...
  • Studierna har startat o det verkar vara lika mycke som vanligt att göra till tutorialsen...
  • Konditionen behöver definitivt bättras på har jag fått erfara mååånga ggr sen sist...
  • Jag tycker om att titulera mig ordförande :) När man en gång har lite makt är det faktiskt ganska kiva (men så har jag ju int riktigt kommit igång ordentligt, det kommer väl stunder då jag undrar varför i hela fridens namn jag gav mig in i det här...)
Det får duga, nu ska det krypas till kojs efter en skojig julgransplundring med Otakt vilket förstås innebar dans dans dans o en massa mat o annat gott! Fast Odjuret lyckades jag glömma hemma fastän jag svurit på att komma ihåg honom... Men e man tankspridd o glömsk så e man...

Arrivederci,
Fi

2 kommentarer:

  1. sålänge du glömmer Odjuret hemma hos dej själv e det ju långt ifrån d värsta som kunde hända iaf ;) Han e nog glad att inte behöva sitta o hänga i bara min lägenhet jämt...

    SvaraRadera
  2. Jo det sku ju vari värre om ja sku börja drälla runt på honom lite hursomhelst :P

    SvaraRadera