tisdag 19 januari 2010

There's a first for everything

O denna gång var det att leda ett möte. O det överlevde jag ju helt okej, jag dog int eller nåt sånt :P

Language-läxan går det trögt med men jag låna iaf ngra böcker från bibban så jag kan känna mig lite duktig iaf :)

Nu är hemresan bokad - 8.45 så seglar Amorella iväg med mig. Kvällen före ska jag på abi-sitz som jag missa ifjol. Då ska det förevisas hur man härjar på riktigt! Men dock int för sent då som sagt båten kallar i arla morgonstund. Ska bli skoj o återse kolltrollet, a.k.a. systerdotter o gänget även om det ju int var så hemskt länge sen sist (även om det var ett annat år :P)

Kämppisen har återvänt till Åbo bara för att genast försvinna ut på äventyr. Nå jag e också mest borta hela tiden så att... Nåja, man vet att hon lever.

Nä nu middag, sen lite mera läxor, BodyStep, simning, kanske lite mera läxor (knappast) o förhoppningsvis lite serier :) Orken ska hålla barra...

O just det jag fick ett mejl från HobbyHall där det stod att de håller på o packar min säng, yippie :)

Arrivederci,
Fi

1 kommentar: