torsdag 21 januari 2010

Pheeew...

Lugnet har åter lagt sig; cause of the trouble? Antagligen en dålig dag + opportunity...

Denna dagen har ägnats åt housewifey stuff; tvättat o torktumlat 4 maskiner tvätt samt manglat x antal lakan. Sen lyckades jag laga mera jobb åt mig p.g.a. att jag obemärkligt skurit mig på ngt (antagligen då jag rengjorde torktumlaren...) -> tuuuusen små blodfläckar på mina nymanglade lakan... Så det blev till o åtgärda det genast. Från såret i fingret hade jag även lyckats få en fläck på mina fejk Crocks... Hmmm how did that happen? Men den var iaf enklast att få bort...

Ikv är det dansövning o för en gångs skull nu så får jag bara följa med o bli lärd (dock agera röst åt den tillfälliga instruktören som kan visa men inte förklara :))

Arrivederci,
Fi

4 kommentarer:

  1. Det kunde hon väl visst det...förklara alltså ;)

    SvaraRadera
  2. jooo o jag sku precis lägga till det för jag märkte hur det lät nu, men det där var enligt hennes egenn utsaga. Jag tyckte också att hon var väldigt duktig

    SvaraRadera
  3. hon bara tror inte alltid det själv :)

    SvaraRadera
  4. nä så därför måsta ja ju tala om det för henne efter övningen att jag tycker att hon skött det riktigt bra :)

    SvaraRadera