tisdag 3 november 2009

The flu strikes back...

O jag som trodde att jag hade botat min flunssa men ack så fel jag hade. Imorse så var den tillbaka med besked så jag villa bara ligga kvar i sängen. Men jag har missat alldeles för många italienskalektioner redan så det var bara att sätta på vattenkokaren o laga varm saft o trotta i alla tänkbara droppar. O då så fixa faktiskt halsen sig någolunda, surprise surprise :) Sen trodde jag att jag hade slut på halstabletter så att jag sku ha måsta vari en sväng till Valintatalo men sen efter italienskan så grävde jag lite i väskan så si barra där va den!

Nu hade jag egentligen tänkt börja spåna på min language essay meeeen, p.g.a. mitt mappsystem så har jag ju förstås den mappen hemma. Dåligt. Nåja jag får göra italienskaläxan tills imorron iställe innan jag ska me nykeln till halvsyster på Novia tills en 1-tiden. Efter det är det möte med Britannica kl 15 o så ett seminarium om multiculturism kl 16 som jag tänkt gå på :) Dock blir det ingen BodyStep den här veckan heller p.g.a. envisa flunssan... Så jag kanske hinner göra pizzan jag tänkt slänga ihop av ingredienserna som blev över efter pajbaket + lite till! Mmmm :) O så kanske börja på den där hemska essayn. P sa att han också hade en uppsats att skriva... Det visade sig vara en sammanfattning, fniss... Ojoj om man ändå sku ha det så bra....

Arrividerci,
Fi

2 kommentarer:

  1. Samma här... förutom att jag faktiskt stannade hemma. Men jag vet hur det är, man tycker inte att man skulle ha tid att vara sjuk.

    SvaraRadera
  2. jooo nog sku man säkert ha borda stannat i sängen men men dum e jag.. Nåväl krya på dig du me!

    SvaraRadera