fredag 27 november 2009

Wiiie glöggrunda ikv!

Jag e såååå på g för ikv! Det kommer att bli epic, o hoppas hoppas att det int regnar... Det har gjort så typ varje morgon o natt den här veckan. Det är alltid roligt o mingla på Biskopsgatan o träffa en massa bekanta. O före det så ska jag med Linn o Fia på adventskonsert; loveley! Den var helt ljuvlig i fjol... O sen så ska vi ta oss lite stärkande glögg, pepparkakor o julstjärnor hos mig innan vi hit the streets o letar reda på våra boys :D O ja en massa andra me! Sen så blir det väl lite klubblokal antagligen!
Nä nu håller jag egentligen på o bakar bröd men Ida ringde just o sade att vi har möte kl 14 idag på Café Hanken inför presentationen på ÅL. Hoppas att degen min klarar sig tills dess. Det ska bli skoj o fara o lobba att "ni ska banne mig komma till Åbo för det e så mycke coolare än Swe!". Eller nåt liknande :P Tur o att jag kom mig iväg på min handelstur rätt så tidigt för annars sku jag havvi det kvar också... Nå nu är det säkrat för ikv; både i dricka o mat väg! (y)
Det är väl snart o kila iväg då!
Å alla som ska på Glöggrundan, vi syns i dimman!
Arrivederci,
Fi

4 kommentarer:

  1. jag undrar nog om alla andra på glöggrundan faktiskt hann se dej...ifall du inga kom tillbaka senare efter jakten på P utan att jag såg dej igen förstås ;)

    SvaraRadera
  2. Glöggrundan kom och gick :) Men nog va de ju roligt! Hade du kul?

    SvaraRadera
  3. Maria: haha vi va nog kvar ganska länge, va en sväng ti axelia o kissa visserligen men hann nog se ganska så många :)
    Laura: jooo men det blev ganska lugnt sen för min del men helt skoj jo :)

    SvaraRadera
  4. Då va d ganska duktigt av mej o va där till typ kvart i tre utan o råka springa på dej igen XD

    SvaraRadera