söndag 1 november 2009

Oj jisses...

o så var det plötsligt november. Vart springer tiden iväg? Nu är det sen en vecka ny period vilket betyder lite mindre timmar i skolan eftersom jäkla Modernity I o dess tutorials är över (dock har vi 2 uppsatser till o skriva, tråkigt...). Men int verkar det som att jag kommer att ta det någo lugnare än nu. Ojoj... Halloween o dess parties x 3 är över o jag överlevde trots en hotande flunssa. En dag i sängen o en Otakt-fest på halvfart räddade mig! O så fick ja i fredags äntligen köpt ny Carmolis o solhattsextraktsdroppar, för int kom jag ihåg nu heller att ta me dem från Åland även om jag faktiskt hitta Carmolisen, så de tillsammans me varm svartvinbärssaft har också hjälpt till. O så trevligt sällskap förstås :) Bilder går det lite dåligt med av föreskriven anledning men ni får väl kolla in på fb va mina kära vänner ha laddat upp för fina saker. Angående lghten så ska det väl i nått skede bli såna bilder också. Vi får si....
Arrividerci,
Fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar