torsdag 5 november 2009

Why?

Varför ska karlar allti ha sån dålig tajming?!? Ja hiiiiinner int grubbla över det nu... Man tror att ngnting e i det förflutna men näää det tar tydligen bara en stund för vissa att inse va dom verkligen vill. Jobbigt. Nä men enough with the guy talk.
Har varit duktig o t.o.m. printat min language text idag o kommit på lite mera saker att kommentera så kanske ska det gå vägen. Däremot e jag fortfarande hjälplöst efter i linguistics o idag på föreläsningen så förstod jag i princip nada... Tråkigt. E väl tydligen för slut i huvve. Sku borda ta time out men vill int o hinner int.
Ikväll far Tess hem men mamma kommer istället o sover för hon ska till Nådendal. Så det blev fullt hus den här veckan fast till helgen så blir jag herre på täppan igen för Ewe far också till Åland. O den här helgen fåååår jag verkligen int sova bort. Sku entligen borda plugga ordentligt.. Har tusen läxor till Shakespeare and tragedy eftersom vi har TVÅ lektioner på måndag eftersom Jason var borta förra veckan, blä (bra då men tråkigt nu för det blir kl 8 på morron...). Sen på tis har vi delprov i italienska, yiiihaa eller not... Även om jag int har så mycke lektioner så verkar tiden ändå bara rinna ifrån mig.. O då kommer jag mig upp tidigt på morron... Hmmm sku kanske borda ta o analysera det närmare... Nej nu ska jag titta lite på dansbeskrivningar o kanske läsa lite interkulturell kommunikation så att jag e redo för kvällen. Jag hade tänkt besöka F ikväll men blir nog int eftersom mamma kommer o jag nog måst ta mig upp hyffsat tidigt imorronbitti...
Arrivederci,
Fi
PS. Jo jag har lagat ett kick-ass farsdagskort ti pappa som jag ska skicka hem me mamma :) Hoppas att det går hem!

2 kommentarer:

  1. ååå va ja blir arg på bloggen.. D e bara ibland som tomma mellanraderna funkar.. damn..

    SvaraRadera
  2. Killar har inte dålig tajming, dom har bara kommit på att du kanske var nått bättre när nån annan också vill ha dig, helt enkelt! Låt han inte lura dig! GLÖM HAN!

    SvaraRadera