söndag 22 november 2009

Tummen upp...

... för helgens kurs! Det var mycket givande med många nya o bra låtar. Arto Järvelä är superduktig så jag visste att det nog sku bli bra. Det var speciellt skojigt när vi på kvällen fick honom o spela solo för oss o vi dansa, det e int illa det inte! :) O så på slutet så var det Ostämt o Arto som jammade tillsammans o det var skoj. Känns duktigt bra att jag nuförtiden faktiskt lär mig ngnting som jag sen kommer ihåg också när jag lär mig låtar på gehör. Så har det inte alltid varit utan det har gått in gnm ena örat o ut gnm det andra. Allt är tack vare Ostämt o Johanna, thanx guys! Där kör vi me gehörsprincipen för det mesta. O så kan man ju allti kika på ngn annas fingrar också, så gjord jag också i helgen :P.
I fredags var det som tidigare nämnt åter sitz me DaTe på Sode (y). Tyvärr så hamna vi liiite för nära ringklockan o megafonen... Det är inte allti så bra med stysse connections. Vilt blev det också för en rödvinsindränkt Herr Kanin kom flygande o lämnade efter sig vin på/i både hår, linne o kofta... Men det är allti trevligt o sitza me rätt sällskap så på det stora hela var det lyckat!
Nu tillbaka till uppsatsskrivningen som jag har ignorerat o förträngt denna helg...
Arrivederdi,
Fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar