fredag 6 november 2009

Hoh...

... inga går det bra nu heller... Istället för att analysera language o läsa Shakespeare så har jag suttit o spelat Farmville på fb... Så mycke roligare men ack vad det stjäl tid. O så det faktumet att jag int kan sparka mig ur sängen i tid. Lyckades int ta mig upp när mammas klocka ringde vid 8-tiden fastän ja vaknade. Så det blev en uppstigning halv ett istället, dåligt. Så då missade jag seminariet som jag tänkt fara på eftersom jag i mitt stilla sinne hade trott att det började kl 16 o int kl 14. Sku ha blivit lite för bråttsamt o ta sig dit. Men på tisdag då banne mig ska jag dit o lyssna när det är Multiculturism and religion.
Ikväll är det styrelsemöte med Otakt på Panini även om det har blivit motarbetat p.g.a. av diverse sjukdomsfall o rädsla för dom. Paller säger jag. Blir man sjuk så blir man, int e det så farligt... Nå sen var det meningen att vi sku ha träffat Annina som sku ha kommi från Vasa men icke. Hon har nämligen i vanlig Annina otur varit på massage (inge fel med d, bra) men där lyckats få en inflammerad talgkörtel (aj!) som dom varit tvugna att operera bort o det hålet har int läkt än -> hon får int fara ngnstans. Tråkigt, för jag hade sett framemot att se henne... Nåja det kommer väl fler ggr som hon e på väg till Åbo.
Nej nu kanske jag äntligen ska få ngnting vettigt gjort.
Arrivederci,
Fi

2 kommentarer:

  1. Nå, i alla fall kom du ju dej upp till sist, de e ju bättre än hur somliga dagar ha blivi å dina vägnar ;)

    SvaraRadera
  2. Jo det e ju allti ngt :) Men ja had ju så att säga int nå distraktionsmoment ;P

    SvaraRadera